Fundació SALAS promou la promoció Xaloc de la qual, a continuació, s’expliquen les característiques principals i l’origen del seu nom.

Es tracta d’una promoció de 43 habitatges de lloguer social promoguda per la Fundació SALAS i de la qual gestionarà el lloguer Fundació Nou Lloc. Situada en la Ronda Masia Nova 50-56 de Sant Pere de Ribes, Xaloc comptarà amb pisos de 2 i 3 dormitoris amb superfícies útils d’entre els 56 i els 74 m², tots ells amb terrassa o pati. L’edifici disposarà també de 43 places d’aparcament i 31 trasters. A més, Xaloc té una certificació energètica AA, tant per consum energètic com per emissions CO2.

Pel que respecta al nom de la promoció, Xaloc, és un vent de sud-est i en la localitat de Sant Pere de Ribes dona nom també a un institut situat a 200 metres del solar; pel que permet als habitants de la localitat situar molt fàcilment la promoció.

Per més informació:

Fundació SALAS: 93 745 73 01 · agora@fundaciosalas.org