Promoció d’obra nova de 43 habitatges de lloguer amb HPO a Sant Pere de Ribes

Xaloc, situat a la Ronda Masia Nova 50-56, és un edifici de planta baixa i quatre alçades que compta amb 43 habitatges al municipi de Sant Pere de Ribes.

La promoció compta amb pisos de 2 i 3 dormitoris tots ells amb espasi exteriors:  terrassa o pati.

A més, la majoria dels habitatges gaudeixen de plaça d’aparcament i traster en el mateix edifici. En concret, la planta semisòtan disposa de 43 places d’aparcament i 31 trasters.

En si, la promoció és fruit de d’un acord entre l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes i la Fundació SALAS.

QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA (AA)

L’edifici compta, al seu torn, amb la qualificació energètica AA, la màxima qualificació concedida per l’Institut Català de l’Energia (ICAEN), tant quant a despesa energètica com a emissions de CO². En aquest sentit, la promoció disposa d’un sistema d’aerotèrmia per a la producció d’aigua calenta sanitària i de la instal·lació de plaques solars fotovoltaiques.

Un projecte finançat pels Next Generation i l’ICF

Xaloc és un projecte finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de recuperació Next Generation.

Alhora, Edifici Atrium és una promoció que compta amb el finançament per part de l’Institut Català de Finances (ICF).

Un projecte gestionat per Fundació Nou Lloc

Fundació Nou Lloc és una entitat sense ànim de lucre que promou habitatges de lloguer social i és una fundació homologada per la Generalitat de Catalunya com a Promotora Social.