La promoció Edifici Atrium, que compta amb 130 habitatges en el nou barri de la Sínia de Martorell, disposa de pisos de lloguer social promoguts per Fundació SALAS i dels quals gestionarà el lloguer Fundació Nou Lloc.

Es tracta d’un edifici a quatre vents, amb quatre façanes: a oest amb el carrer Barons de Castellvell, a sud amb l’Avinguda Francesc Riera, a est a una zona pels vianants i a nord a un espai enjardinat amb vista a les muntanyes de Montserrat. Amb dos plantes soterrani, 4 plantes pis i àtics, Edifici Atrium està format per 130 habitatges, 130 places d’aparcament, 65 per a motos, 260 per a bicicletes i 130 trasters.

Gràcies a la seva volumetria en forma de “dònut“ s’aconsegueix que tots els habitatges girin al voltant d’un pati central, fent que gairebé la totalitat dels habitatges siguin passants. Amb pisos d’1, 2, 3 i 4 dormitoris que comptaran amb unes superfícies d’entre 60 i 90 m², segons tipologia, tots els habitatges tindran terrassa, balcó o pati.

Per més informació:

Fundació SALAS: 93 745 73 01 · agora@fundaciosalas.org