Promoció d’obra nova de 130 habitatges de lloguer amb HPO a Martorell

Edifici Atrium és una promoció d’obra nova en lloguer formada per 130 habitatges amb HPO d’1, 2, 3 o 4 dormitoris amb amplis balcons, pàrquing i traster, en el nou barri de la Sínia.

Es tracta d’una ubicació excepcional que compta amb un gran parc central de 20.000 m² de zones verdes, un eix comercial, zona d’oficines, places, carril bici i zones per als vianants i de jocs infantils.

També es tracta d’una ubicació amb excel·lents comunicacions, connectada amb tots els transports públics i les principals carreteres de Barcelona.

Tot això en un municipi amb un entorn on el teixit industrial, els espais naturals i els serveis i equipaments es combinen perfectament per a oferir a les famílies tot el necessari per a una vida còmoda i tranquil·la, a tan sols 25 km de Barcelona.

Edifici Atrium es completa amb garatge comunitari i trasters en la planta soterrani de l’edifici.

Es tracta d’una promoció fruït del treball entre l’Ajuntament de Martorell i la Fundació SALAS.

CARACTERÍSTIQUES PRINCIPALS

• Habitatges d’1, 2, 3 i 4 dormitoris de 55 a 90m².
  • Certificació energètica AA.
  • Amplis balcons.
  • Cuines obertes.
  • Tancaments d’alumini, amb trencament de pont tèrmic i envidrat doble amb cambra d’aire.
  • Aerotèrmia comunitària combinada amb les plaques fotovoltaiques per a la producció d’Aigua Calenta Sanitària i Climatització (aire fred i calent), la qual cosa permet obtenir millors resultats en termes d’eficiència.
  • Garatge comunitari.
  • Servei de Consergeria.
  • Porter automàtic.

QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA (AA)

Els habitatges compten amb espais amplis, abundant llum natural, distribució funcional i el màxim nivell de qualificació energètica (AA), fet que permetrà beneficiar-se de:

• Major estalvi en les factures de subministraments gràcies a un menor consum i manteniment.
  • Major confort tèrmic, acústic i lluminós gràcies al bon aïllament tèrmic que evita l’entrada de calor a l’estiu i de fred a l’hivern.
  • Grans finestres hermètiques que permeten el pas de llum natural.
  • Menors emissions de CO₂ per a protegir el nostre planeta.
Un projecte finançat pels Next Generation i l’ICF

Edifici Atrium és un projecte finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de recuperació Next Generation.

Alhora, Edifici Atrium és una promoció que compta amb el finançament per part de l’Institut Català de Finances (ICF).

Un projecte gestionat per Fundació Nou Lloc

Fundació Nou Lloc és una entitat sense ànim de lucre que promou habitatges de lloguer social i és una fundació homologada per la Generalitat de Catalunya com a Promotora Social.