El divendres 3 de desembre de 2021 es va celebrar l’acte de col·locació de la primera pedra d’Edifici Atrium, la nova promoció de 130 habitatges de lloguer amb protecció oficial del nou barri de la Sínia de Martorell. Un edifici promogut per Fundació SALAS i del qual gestionarà el lloguer Fundació Nou Lloc.

L’acte presidit per Manel Rodríguez com a president de la Fundació SALAS i per l’alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, va comptar també amb la presència del Secretari d’Habitatge i Inclusió Social de la Generalitat, Carles Sala, i el president de la Fundació Nou Lloc, Pere Esteve, entre altres assistents.

La parcel·la d’Edifici Atrium de titularitat pública municipal va ser objecte de cessió en dret de superfície a la Fundació SALAS el 15 de juny de 2021. Fundació SALAS s’encarrega de promoure i desenvolupar aquests habitatges, dels quals gestionarà posteriorment el lloguer la Fundació Nou Lloc. Totes dues fundacions estan certificades com a promotores socials i són membres de la Coordinadora Catalana de Fundacions (COHABITAC), actualment presidida per la Fundació Nou Lloc.

El projecte d’Edifici Atrium són pisos d’1, 2, 3 i 4 dormitoris i tots ells comptaran amb terrassa, pati o balcó; a més d’una plaça d’aparcament i un traster inclosos en el preu del lloguer.

Per més informació: