Divendres 26 de novembre de 2021, el secretari d’Habitatge i Inclusió Social de la Generalitat, Carles Sala, va visitar les obres de les promocions de Fundació SALAS Marinada i Terral, a Sitges. Li van acompanyar en la seva visita Manel Rodríguez com a president de Fundació SALAS i Pere Esteve com a president de Fundació Nou Lloc, ja que tots dos projectes estaran promoguts per Fundació SALAS i gestionarà posteriorment els lloguers Fundació Nou Lloc.

Situades a Sitges, Marinada són tres edificis que conformen un total de 43 habitatges i Terral són quatre edificis que sumen 62 pisos. En aquesta última promoció, a més de Fundació Nou Lloc, la Fundació Família i Benestar (Fibs) també tindrà alguns habitatges dels quals gestionarà el lloguer.

Per més informació:

Fundació SALAS: 93 745 73 01 · agora@fundaciosalas.org