El President de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, va visitar ahir dimecres 26 d’octubre Terral, la nostra segona promoció d’habitatge social situada a la localitat de Sitges. Durant la jornada, el nostre President, Manel Rodríguez, i el President de la Fundació Nou Lloc, Pere Esteve, han acompanyat a Aragonès en la seva visita a la promoció d’habitatges de lloguer social. Terral, en concret, són 62 habitatges promoguts per la Fundació SALAS i dels quals gestionarà el lloguer la Fundació Nou Lloc juntament amb la Fundació Família i Benestar Social (FIBS).

La visita del President de la Generalitat s’ha produït durant una jornada institucional del mateix a diferents punts del territori de Sitges, entre els quals ha assistit a la nostra promoció Terral, així com a la segona edició del International Mobility Congress (IMC22). Durant la jornada, la comitiva va entrar a l’edifici per a veure els pisos ja acabats i els voltants de la promoció.

Es preveu que el mes de novembre es realitzi el sorteig a tots els sol·licitants per a decidir a qui se li adjudicaran les claus de cadascun dels habitatges.

Terral: 62 habitatges de lloguer social a Sitges

La promoció Terral la componen un total de quatre edificis que, en conjunt, sumen 62 habitatges de lloguer social. Aquests pisos han estat promoguts per la Fundació SALAS i gestionaran els seus lloguers les fundacions Fundació Nou Lloc i FIBS.

Més específicament, es tracta d’habitatges amb tipologies de 2, 3 i 4 dormitoris i amb superfícies útils que van dels 57 als 83 m². A més, tots ells compten amb patis o terrasses, així com amb plaça d’aparcament i un traster de 8 m² al mateix edifici.

Terral, en si, compte, també, amb la màxima qualificació energètica: AA, aconseguida tant per emissions de CO² com per despesa energètica.

105 habitatges socials a Sitges

Cal esmentar que als 62 habitatges que conformen Terral, i que es lliuraran pròximament, han de sumar-se els 43 habitatges de Marinada que es van lliurar l’abril passat d’aquest mateix 2022.

En total, les nostres fundacions han impulsat aquest any 105 habitatges de lloguer social al municipi de Sitges, un dels territoris espanyols amb els preus més elevats en el mercat immobiliari i on, en conseqüència, són necessàries accions socials com les que duen a terme les nostres fundacions.

Per a més informació:

Fundació SALAS: 93 745 73 01 · agora@fundaciosalas.org