Hem començat a lliurar les claus de l’Edifici Àgora: 130 habitatges de venda amb protecció oficial que la Fundació SALAS ha promogut en el nou barri de La Sínia, a Martorell, juntament amb el suport de l’Ajuntament. Es tracta d’una promoció impulsada amb l’objectiu de facilitar l’accés a un habitatge a preus assequibles als ciutadans del municipi.

Edifici Àgora compta amb habitatges de 1, 2, 3 i 4 dormitoris, gairebé tots amb terrassa, pati o solàrium. Destaca, també, per permetre, en la majoria dels habitatges, la ventilació creuada, ja que es tracta d’una promoció a quatre vents amb orientacions al nord, amb vista a Montserrat, al sud, a l’est i a l’oest. A més, l’edifici compta amb una gran plaça privada en el centre per a fomentar la vida comunitària.

Edifici Àgora se situa en el barri de La Sínia, un nou espai de la ciutat que, es preveu, compti amb més de 1.000 habitatges d’obra nova, una zona comercial i un gran parc central de 20.000 m².

La Fundació SALAS arriba als 260 habitatges a Martorell

Prop de l’Edifici Àgora, en el mateix barri de La Sínia, la Fundació SALAS també ha promogut l’Edifici Atrium, amb altres 130 habitatges de lloguer amb protecció oficial.

Els tràmits informatius per a optar a un habitatge a l’Edifici Atrium han començat aquest passat 5 de juliol. Pel que fa al lliurament de les claus d’aquesta segona promoció, està prevista per a l’últim trimestre de 2023.