Les promocions d’habitatge social impulsades per la Fundacio SALAS: Marinada, Terral i Edifici Gregal: han estat notícia a l’informatiu de TV3 amb objectiu de donar a conèixer el treball que realitzen les fundacions d’habitatge a Catalunya.

Marinada i Terral, amb 43 i 62 habitatges a Sitges respectivament; i Edifici Gregal, amb 80 habitatges a Badalona, han estat impulsades per la Fundació SALAS i la gestió dels seus lloguers l’efectua la Fundació Nou Lloc. En el cas de Terral, a més, la gestió es realitza juntament amb la Fundació Família i Benestar (FIBS).

D’aquesta manera, en finalitzar l’any, la nostra fundació haurà lliurat un total de 185 habitatges de lloguer social, contribuint, així, a construir el 10% del parc de lloguer social de Catalunya.

Us deixem, a continuació, l’enllaç a la notícia de TV3 on podeu veure el reportatge, que també trobareu en el lateral dret d’aquesta publicació.

Per a més informació: