L’Alcalde de Cornellà de Llobregat, Antonio Balmón, i el Tinent d’Alcalde de Política Territorial i Habitatge, Antonio Martínez, han visitat les obres de la promoció Famades, impulsada per la Fundació SALAS al municipi amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Durant la visita, l’Alcalde ha estat acompanyat per Manel Rodríguez, Director General del Grup SALAS; Clara Muñoz, Directora de Promoció Social de SALAS i Patrona de la Fundació SALAS; Anna Valverde, Patrona de la Fundació SALAS; Pere Esteve, President de la Fundació Nou Lloc; i Jordi Purrà, Director de la Fundació Nou Lloc, entitat encarregada de la gestió dels lloguers.

Els presents han pogut visitar les obres de la promoció de 40 habitatges amb protecció oficial (HPO) que es destinaran a lloguer assequible. Famades compta amb habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris, espais exteriors, places d’aparcament, trasters i instal·lacions d’eficiència energètica que li atorguen la màxima qualificació energètica (AA) a l’edifici.

“En breu aprovarem les bases per a optar a un d’aquests pisos de lloguer. Tota aquella persona que hi tingui interès haurà d’inscriure’s al Registre Oficial de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial. Qui hi estigui inscrit fa més d’un any, haurà de renovar la inscripció”, explica Balmón.

El Certificat Final d’Obra (CFO) de la promoció es va obtenir el passat mes de febrer. L’entrega dels habitatges està prevista per al segon trimestre d’aquest any.

Aquesta és la primera de les dues promocions que la Fundació SALAS impulsa actualment a Cornellà de Llobregat. La segona, Soler i Cortada, amb 53 habitatges HPO de lloguer, es troba en construcció.