El proper 25 de març tindrà lloc l’acte de primera pedra de la promoció

La promoció Cubelles serà promoguda per la Fundació SALAS, amb el suport de l’Ajuntament i la Generalitat, construïda per SALAS ConstruHabit i gestionarà els seus lloguers la Fundació Nou Lloc

La patrona de la Fundació SALAS, Clara Muñoz, i l’alcaldessa de Cubelles, Rosa Fonoll, han signat, el divendres 17 de març, davant del notari de Cubelles, la cessió del dret de superfície a 75 anys del solar on la Fundació SALAS, amb el suport del consistori, promourà la construcció de 124 habitatges de lloguer social.

La promoció, en concret, comptarà amb quatre blocs amb habitatges d’1 a 3 dormitoris, tots ells amb balcons o terrasses i amb plaça d’aparcament inclosa. A més, se situarà propera al passeig marítim i compta amb bones comunicacions.

El solar, l’únic que actualment té aquesta condició a l’ordenament urbanístic municipal, es troba situat a l’avinguda Onze de Setembre, entre els carrers Clot del Bassó i Rovira i Virgili. L’edificació té un termini de 18 mesos, durant els quals la Fundació Nou Lloc, seguint els criteris de la Generalitat de Catalunya, redactarà les bases perquè les persones interessades a optar a un pis de lloguer social s’hi puguin inscriure.

Tot i que encara no s’han establert els requisits concrets que s’han de complir per optar a un d’aquests 124 pisos, prioritàriament estan adreçats a persones grans, joves i famílies monoparentals i monomarentals. Les persones interessades, no obstant això, han d’estar inscrites al registre de sol·licitants d’habitatge amb protecció oficial de Catalunya.

Per a més informació:

Fundació SALAS: 93 745 73 01 · agora@fundaciosalas.org