Fundació SALAS i Fundació Badalona Capaç signen un preacord per a la construcció del nou edifici de Badalona Capaç i la promoció d’habitatges de venda i lloguer en aquest solar.

Manel Rodríguez, president de la Fundació SALAS, i Maite Arqué, presidenta de la Fundació Badalona Capaç, han signat el preacord entre les dues fundacions que permetrà impulsar les gestions per a iniciar la construcció del nou centre de Badalona Capaç en el barri de Pomar. En el nou edifici s’ubicaran el Centre Ocupacional Cointegra, la seu de la Fundació Badalona Capaç i espais oberts a la vida comunitària.

Paral·lelament, en el terreny ocupat actualment pel Centre Ocupacional Cointegra de la Fundació Badalona Capaç, la Fundació SALAS promourà habitatges amb protecció oficial en règim de venda i lloguer.

A principis de mes i amb el preacord ja signat, es va produir la trobada entre el patronat de les dues fundacions i algunes de les famílies de la Fundació Badalona Capaç. En aquest, cadascuna de les fundacions va explicar els seus objectius, la seva visió i missió, els seus valors i el seu treball diari; entre altres.

Maite Arqué, presidenta de la Fundació Badalona Capaç, es mostrava visiblement emocionada a l’afirmar: “Tindrem el nostre centre i a més sabem que el que queda en aquest solar és habitatge social, això també ens fa estar satisfets”.

Per part seva, Manel Rodríguez assegurava que “és un projecte rodó. Una vegada construït el nou centre de Badalona Capaç, en aquest solar se situarà un local comercial, habitatges amb protecció oficial en venda i habitatges amb protecció oficial en lloguer”.

Una jornada enriquidora per a totes dues fundacions que, amb la mirada posada en el futur, comencen a veure com aquest preacord comença a ser una realitat.

Per més informació:

Fundació SALAS: 93 745 73 01 · agora@fundaciosalas.org