La Fundació SALAS ha guanyat el Premi APCE 2023 en la categoria de Compromís Social com a reconeixement a la seva feina en matèria d’habitatge social, on treballa per a facilitar l’accés a la població a una llar digna a preus assequibles.

Va ser l’any 2004 quan la gestora SALAS, amb vocació d’impulsar habitatge assequible per a la població, va crear la Fundació SALAS, entitat sense ànim de lucre i homologada per la Generalitat de Catalunya com a Promotora Social.

Ara, l’Associació de Promotors Constructors de Catalunya ha premiat el treball realitzat per la Fundació amb l’entrega del guardó en l’àrea de Compromís Social. Un premi que han recollit el President de la Fundació SALAS, José Miguel Deus; el Director General de SALAS, Manel Rodríguez, i la Directora de Promocions d’Habitatge Social i Secretària de la Fundació SALAS, Clara Muñoz. També han estat presents en la recollida del Premi els Vocals de la Fundació SALAS, Anna Valverde i Salvador Girvent.

“Aquest premi és una recompensa a l’ardu treball i dedicació de tota una sèrie de participants amb els quals estem creant un nou model de promoció. Vull agrair a tots els que, d’una manera o una altra, col·laboren en això, sent participis del canvi que ens ha portat fins aquí”, explica Manel Rodríguez.

L’entrega del premi ha tingut lloc aquest dijous, 19 d’octubre, a l’auditori del CosmoCaixa a Barcelona i ha comptat, també, amb la participació de la Secretària d’Habitatge de la Generalitat de Catalunya, Marina Berasategui; el Secretari General del departament de Territori de la Generalitat, Joan Jaume i Oms; la Directora de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (AHC), Silvia Grau; el Comissionat d’Habitatge de l’Ajuntament de Barcelona, Joan Ramon Riera; i el Gerent de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Ramon Tella.

Més de 500 habitatges assequibles promoguts

Des de la seva creació, la Fundació SALAS ha promogut més de 500 habitatges a preus assequibles arreu de Catalunya en règim de venda i de lloguer. En l’actualitat, treballa en uns altres 2.000 habitatges que ja estan en marxa.

Continuem promovent habitatge assequible!