Promoció d’obra nova de 44 habitatges de lloguer amb HPO a Barcelona

Promoció de 44 habitatges amb protecció oficial (HPO) situada entre el carrer Sant Rafael i el carrer Sant Martí, al barri del Raval de Barcelona.

La promoció consta d’un edifici amb habitatges d’1 i 2 dormitoris que es destinaran a lloguer.

El projecte destaca per comptar amb patis interiors a la planta baixa i un conjunt de 44 trasters al mateix edifici.

L’edifici es troba ubicat a pocs minuts a peu de la parada de metro Liceu (línia 3). Una localització que la fa disposar d’excel·lents comunicacions, de tot tipus de serveis i d’espais d’oci i restauració al seu voltant.

La promoció és resultat del treball entre la Fundació SALAS i la Fundació Nou Lloc, que, constituïdes en una UTE (Unió Temporal d’Empreses), seran les responsables de promoure l’edifici.

QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA (AA)

Es tracta d’un edifici amb la màxima qualificació energètica: l’AA, obtinguda per comptar amb instal·lacions d’eficiència energètica, com climatització centralitzada mitjançant bombes de calor comunitàries i climatització interior per conductes per a cada habitatge. Alhora, es col·locaran plaques solars fotovoltaiques a la coberta de l’edifici per a millorar l’eficiència energètica i reduir el consum d’electricitat i d’emissions de CO₂..

Un projecte finançat pels Next Generation

Aquest és un projecte finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de recuperació Next Generation.