Promoció d’obra nova de 44 habitatges de lloguer amb HPO a Barcelona

Les Palmeres és una promoció de 44 habitatges amb protecció oficial (HPO) situada entre el carrer Sant Rafael i el carrer Sant Martí, al barri del Raval de Barcelona.

La promoció consta d’un edifici amb habitatges d’1 i 2 dormitoris que es destinaran a lloguer.

El projecte destaca per comptar amb patis interiors a la planta baixa i un conjunt de 44 trasters al mateix edifici.

L’edifici es troba ubicat a pocs minuts a peu de la parada de metro Liceu (línia 3). Una localització que la fa disposar d’excel·lents comunicacions, de tot tipus de serveis i d’espais d’oci i restauració al seu voltant.

La promoció és resultat del treball entre la Fundació SALAS i la Fundació Nou Lloc, que, constituïdes en una UTE (Unió Temporal d’Empreses), seran les responsables de promoure l’edifici.

QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA (AA)

Es tracta d’un edifici amb la màxima qualificació energètica: l’AA, obtinguda per comptar amb instal·lacions d’eficiència energètica, com climatització centralitzada mitjançant bombes de calor comunitàries i climatització interior per conductes per a cada habitatge. Alhora, es col·locaran plaques solars fotovoltaiques a la coberta de l’edifici per a millorar l’eficiència energètica i reduir el consum d’electricitat i d’emissions de CO₂..

Un projecte finançat pels Next Generation

Les Palmeres és un projecte finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de recuperació Next Generation.

Un projecte gestionat per Fundació Nou Lloc

Fundació Nou Lloc és una entitat sense ànim de lucre que promou habitatges de lloguer social i és una fundació homologada per la Generalitat de Catalunya com a Promotora Social.