Promoció d’obra nova de 53 habitatges de lloguer amb HPO a Cornellà de Llobregat

Soler i Cortada, situada a Cornellà de Llobregat, és una promoció que compta amb 53 habitatges de lloguer distribuïts en dos edificis: Nord, de 27 habitatges, i Sud, de 26 amb pàrquing i trasters. En concret, la promoció es troba al Carrer Soler i Cortada, números 10 i 14.

Per tipologies, tots dos edificis disposen d’habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris i 1 i 2 banys.

A més, alguns dels habitatges situats a planta baixa, planta primera i àtics compten amb terrasses que permeten als inquilins gaudir d’espais exteriors dins de la seva llar.

Es tracta d’una promoció sobre sòl públic cedit per l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat a la Fundació SALAS.

QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA (AA)

Soler i Cortada disposa de bombes de calor comunitàries amb aerotèrmia per a la producció d’Aigua Calenta Sanitària i Climatització (aire fred i calent). Aquestes bombes de calor s’alimenten també per plaques solars fotovoltaiques. Això afavoreix que Soler i Cortada sigui, precisament, una promoció d’habitatges enrgéticamente eficient i que compti amb la màxima qualificació energètica (AA).

Un projecte finançat pels Next Generation

Soler i Cortada és un projecte finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de recuperació Next Generation.

Un projecte gestionat per Fundació Nou Lloc

Fundació Nou Lloc és una entitat sense ànim de lucre que promou habitatges de lloguer social i és una fundació homologada per la Generalitat de Catalunya com a Promotora Social.