Promoció d’obra nova de 8 habitatges de lloguer amb HPO a Sant Andreu de Llavaneres

Can Riviere és una promoció conformada per 8 habitatges de lloguer social en el sector de Can Riviere, en el municipi de Sant Andreu de Llavaneres.

Es tracta d’un edifici de planta baixa i quatre plantes d’altura que compta amb pisos de 2 i 3 dormitoris, els quals van des dels 47,00 als 63,00 m² de superfície útil interior. Els pisos de 2 dormitoris, en concret, comptaran amb un bany, mentre que els de 3 dormitoris disposaran d’un bany i un lavabo.

Can Riviere destaca per comptar amb espais exteriors a tots els habitatges: les plantes baixes i els àtics disposaran de patis a partir de 20,00 m², i les plantes pis amb terrassa d’aproximadament 8,00 m². A més, la promoció comptarà amb una zona comunitària d’us per a residents.

A més, per a fomentar l’ús de transport sostenible, Can Riviere comptarà amb un espai per a estacionar bicicletes.

Es tracta d’una promoció sobre sòl públic cedit per l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres a la Fundació SALAS.

Can Riviere, que serà gestionada per la Fundació Família i Benestar Social (FIBS), es preveu que s’entregui durant l’any 2025.

QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA (AA)

La promoció, catalogada amb la màxima qualificació energètica: l’AA, disposarà d’instal·lacions d’eficiència energètica com un sistema d’aerotèrmia individual per a cada habitatge, plaques solars fotovoltaiques i mecanismes pel reaprofitament de les aigües grises.

Un projecte finançat pels Next Generation

Can Riviere és un projecte finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de recuperació Next Generation.